Contact Info / Websites

All 14 movie Reviews


Krack-it Kaos Part 1 Krack-it Kaos Part 1

Rated 1.5 / 5 stars

Direct copy, no originality... just different characters



Merlin Combat! [MMV] Ep1 Merlin Combat! [MMV] Ep1

Rated 0.5 / 5 stars

Was this even done in flash? whole point of NG is it's a Flash Portal. No actual story, bad animation, not original at all... and maplestory sprites?... If you want a cliffhanging movie its gotta add a little more than 20 seconds of walking animation at no pace and 10 sec of dialog that has been a redundant rip off of a Schwarzenegger line that's been in tons of flashes and actual movies. Get Creative. 1 star for starting out in NG.



Raw Latex 2 Raw Latex 2

Rated 4.5 / 5 stars

only sexual lobster can get front page while "under Judgement" lol. Always great animation


People find this review helpful!

Problem With Eyelashes Problem With Eyelashes

Rated 5 / 5 stars

Zeurel You are my favorite animator and everything you've made has impressed me and even inspired me to get back into my artwork. Your animations always entertain me and I wish you luck with you ever aspiring career!
Mick Haddon- Big fan lol

can't wait for next adventure babies episode release!



Dreaming High Dreaming High

Rated 4 / 5 stars

winged dragon from ledgendz? lol good animation, short and depressing, but well done



Epiclepsy Epiclepsy

Rated 4 / 5 stars

i really liked it, cept for the part were you sorta stole and sped up one of my songs 'elfie funk' lol nbd. but i still liked



Chuck vs Echo Chuck vs Echo

Rated 5 / 5 stars

YAy

AHa for ending creds!!! awesome



:: Achievements :: :: Achievements ::

Rated 5 / 5 stars

What are the odds?!

The Same time around how NG decided to make achievements.



Greetings China Greetings China

Rated 5 / 5 stars

wow how do you people NOT GET IT

OK, um, APRIL 1ST!!! APRIL FOOLS DAY DUH!!!



Sample Fight Movie V.1 Sample Fight Movie V.1

Rated 0 / 5 stars

the music was wasted...

the song is a good song but you kinda made a bad flash for it. they kinda butched.